воскресенье, 11 октября 2015 г.

„Pandipakendite taaskasutamise lugu“.

Lasnamäe Vene Gümnaasiumi õpilased osalevad projektis Keskkonnahariduslikud programmid Tallinna koolidele 2015/2016.
 
Teisel oktoobril 5.c klassi õpilased võtsid osa Eesti Pandipakendi koostatud haridusprogrammist „Pandipakendite taaskasutamise lugu“.
Õppekäik koosnes ligi 1,5 tundi kestvast õppetunnist ja ekskursioonist pandipakendite käitluskeskusesse. Õppetunni raames tutvustati õpilastele pandisüsteemi ning räägiti pakendite taaskasutamise tähtsusest. Tunni märksõnadeks olid avatud arutelu, illustreerivad videolõigud, lühiviktoriin, meened ja võimalus ise katsuda plastpudelist valmistatud fliisi või näiteks graanuleid.

 
Lühiviktoriini parimad said auhindu.
 
Ja nüüd mõned laste kirjutatud read:
 
 „Meie klass käis eksursioonil Eesti Pandipakendis. Seal meile räägiti, miks on vaja pudelid taaraautomaati panna. Meile näidati, kuidas pudeleid ümbertöödeldakse ja öeldi, mida pandipakenditest tehakse. Oli ka viktoriin. Selles mõned võitsid ja nendele anti rohkem kingitusi, kuid ka kõik teised said mälestuseks kingitusi. Mulle meeldis, seal oli huvitav.“
                                                                                                                       (Daniel Milišnikov)
 
„Mulle meeldis Eesti Pandipakendis, sest seal huvitavalt jutustati, milleks me peame pudelid taaraautomaati viima. Veel näidati, kuidas tehakse klaaspudelid katki ja see meeldis mulle kõige rohkem.“
                                                                                                                       (Nicole Nikitina)
 
„Mulle meeldis väga eksukrsioon, mille korraldas meie klassile Eesti Pandipakend. Ekskursioonijuhti kuulates sain ma palju teadmisi. Varem ma ei teadnud, et igat plast-, metall- või klaasjoogipakendit on võimalik taaskasutada. Ma imestasin, et kasutatud plastjoogipakendist tehakse särke, pesulappe ja vaipu. Metallpakendist saab teha auto- ja jalgrattaosi.
Ma tahan, et meie maa oleks tulevikus kauni ja puhta loodusega. Ja selleks tuleb säästa keskkonda juba praegu. Ei tohi kasutatud plast- ja metalltaarat randa või metsa jätta.
Mul on väga hea meel, et Eesti pandipakend teeb sellist head asja meie ja looduse jaoks.“
                                                                                                               (Jekaterina Mordvinova)

0 коммент.:

Отправить комментарий