понедельник, 24 октября 2016 г.

6.c klassi pudrupäev


Sel sügisel Eestis esmakordselt  tähistatakse pudrukuud.  Pudruprogrammi eesmärk on tõsta laste teadlikkust tervislikust toidust, eriti teravilja toitudest ning saada rohkem infot õigete toitumisvalikute ja toiduvalmistamise kohta.
6.c klass ei tahtnud kõrvale jääda ja otsustas osaleda. 
Enne kui pudru tegemiseks läks tuli saada teada kogu tõde teraviljade ja putrude kohta. Igaüks mõistis, et enda tehtud puder tuleb endal ka ära süüa.
Saime teada, millised teravilajd kasvavad Eestis ja mujal,  kuidas tehakse jahu ja helbeid, miks on teraviljad tervisele kasulikud, kuidas toituda tervislikult ja olla terve. Siis tuli väike teadmiste kontroll ja me olimegi valmis putru keetma. 
Darja Džabbarova „Mulle väga meeldis valmistada putru”.
Anna Rumjantseva „Mulle väga meeldis, et me koos klassiga putru tegime”.
Nikita Menṧikov „Pudru tegemine oli väga huvitav ja raske”.
Daniil Pokatilov „See oli väga huvitav”.
Kirill Golub „Mulle meeldisid pudrud”.
Oleg Malõṧev „Reedel me tegime putru, see oli väga põnev”.
Sofia Kolesnikova „See oli väga maitsev!”
Polina Miroṧnitṧenko „ Me tegime putru kokandusklassis. Oli tore.”
Jekaterina Mordvinova „ Keeta putru oli raske.”
Emilija Alijeva „Mulle väga meeldis valmistada putru koos klassikaaslastega. Kõik oli väga maitsev ja tore. Mina tahan veel midagi koos klassiga valmistada. Mulle see töö väga väga palju meeldis!”
Nicole Nikitina „ See päev oli väga lõbus ja maitsev. Mulle see päev väga meeldis!”
Suur tänu õp. Olga Rõžikovale, kes ei kartnud meile oma ruumi usaldada ja huvijuhile Irina Vzvartsevale, kes igati kaasa aitas. 

Koostaja: Viktoria Mesilane, 6.C klassijuhataja 

                                      




0 коммент.:

Отправить комментарий