среда, 14 декабря 2016 г.

Õpilasvahetus Tallinna Toomkooliga.

        22. ja 24. novembril 6.c klassi õpilased said huvitava võimaluse õppida Tallinna Toomkoolis.

Mis kool on Tallinna Toomkool?
Tallinna Toomkool on erakool, mis jätkab XIII sajandil asutatud ning XX sajandil enam kui poolesajaks aastaks tegevuse katkestanud Tallinna Toomkooli (Domschule zu Reval) tegevust ja kristliku kultuuripärandi edasikandmist.


Tallinna Toomkool  asub Tallinna vanalinnas Raeapteegi kõrval. Nii koolimaja kui ka koolipere on väikesed. Koolis õpib umbes 150 õpilast, poisid ja tüdrukud õpivad eraldi klassides ja kõige vanemad selle kooli õpilased on kuuendikud. Huvitav on ka see, et koolis ei ole koolikella.
Õppimine võõras koolis oli väga huvitav kogemus.

 Mõned väljavõtted õpilaste töödest.

Emilija Alijeva „ Mulle väga meeldis osaleda õpilasvahetusprojektis koos Tallinna Toomkooli õpilastega. Seal oli väga põnev. Lapsed on väga head. Meil oli seal 4 tundi. Mulle meeldis matemaatika selles koolis. Neljas tund oli vestlus direktoriga ja mulle väga meeldis vestelda nende direktoriga.“

Emil-Mark Lambinen „ Mulle meeldis, et see klass oli sõbralik ja hea, mulle meeldisid poisid, nad olid sportlased....
Meil oli rõõmus ja hea matemaatikatund, me lahendasime paaris ristsõna, ta (poiss teisest koolist) aitas mind, ma aitasin teda, see oli paaristöö.“

Alina Temit „ Mulle väga meeldis osaleda projektis. See oli väga põnev, see on minu arvamus!!!“

Kirill Golub „Seal olid väga sõbralikud lapsed.Mulle väga meeldis.“



Nikita Menšikov „Inglise keele tunnis me rääkisime ainult inglise keeles, ma kuulasin kuidas külalised rääkisid inglise keeles. Mul suu oli lahti)))) Mulle väga meeldis inglise keele tund.“

Darja Rakuta „ Kui me käisime Toomkoolis, siis oli väga huvitav. Seal lapsed on viisakad ja sõbralikud. Seal õpetajad on väga toredad. See kool on väga väike.“

Oleg Malõšev „ Tüdrukud ja poisid õpivaad eraldi ja kehaline kasvatus on neil teises majas. Klassid olid väga väikesed, poisid olid väga head ja sõbralikud. Me rääkisime poistega.
See oli hea päev.“

Nikolai Zaritovski „ Minule meeldisid kõik lapsed. Nad rääkisid, et meie kool on väga suur. Matemaatika tunnis me kirjutasime ülesandeid, kui külalised ei teadnud, ma seletasin nendele eesti keeles.“

Darja Džabbarova „Mulle väga meeldis olla selles koolis.“

Diana Pronina „ Ma tean, et see kool on kõige vanem kool Eestis. Ma tean, et seal õppis Krusenstern. Mulle väga meeldis see kool, seal on huvitav. Mulle Tallinna Toomkool väga väga meeldis.“

Sofia Kolesnikova „ Mulle väga meeldisid need laapsed, sest nad olid väga sõbralikud.“

Daniel Milišnikov „Toomkoolis meil oli vestlus direktoriga, kus me rääkisime kooli probleemidest ja mis meeldis, mis ei. Mulle Toomkoolis väga meeldis.“

Polina Mirošnitšenko „Toomkool asub Raeapteegi juures. Seal on väga sõbralikud lapsed. Nad õpivad vene keelt kaks kuud. Meil oli kolm tundi ja vestlus direktoriga. Direktor oli väga sõbralik ja tore. „

Daniil Pokatilov „ Neljapäeval nad tulid meie kooli. Poisid olid koos tüdrukutega. Meil oli koos neli tundi. Oli huvitav, aga mina natuke kartsin. Neil klassides ei ole eriti palju õpilasi. Oli huvitaav ja lõbus. Mulle väga meeldis.“

Polina Volõnets „Meie läksime direktori juurde ja rääkisime temaga Toomkoolist ja sellest, kes me oleme. Mulle väga meeldis see kool!“



Suur tänu õp.Aljona Suhhomlinovale, kes korraldas meile sellise toreda ürituse.
Täname koolijuhtkonda: direktorit Svetlana Hemkovat ja õppealajuhatajat Irina Kotikut, et andsid meile loa.
Sooviksime tänada meie kooli õpetajaid, kes läksid huvitava ideega innukalt kaasa  ja tegid kõike, et meie projekt õnnestuks.
Suur tänu inglise keele õpetajatele Toomas Vallale ja Julia Skrjabinale, loodusõpetuse õpetajale Jelena Vidinjovale, kehalise kasvatuse õpetajatele Epp Loorentsile ja Andres Jaakmanile.  Oleme väga tänulikud matemaatika õpetajale Maria Petnjunasele, kelle tunnis eesti kooli lapsed said vene keelt harjutada ja meie kooli lapsed said eesti keeles suhelda.

Tänan 6.c klassi vanemaid toetuse eest projekti läbiviimisel.

Muidugi oleme väga  tänulikud Toomkooli perele, nendega koos meil õnnestus kõik.

6.c klassijuhataja Viktoria Mesilane

0 коммент.:

Отправить комментарий